Медичний центр "СІЛІЦЕЯ"
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Новини медичного центру [2]
Гомеопатія [1]
Дзеркало душі [1]
Дбайливим батькам [2]
Грудне вигодовування [2]
Вертеобрологія [4]
Неврологія [1]
Гірудотерапія (лікування п'явками) [1]
СЕС інформує [2]
Лікарські поради [5]
Замітки психолога [4]
Рефлексотерапія [1]
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 190
Пошук
Головна » 2009 » Грудень » 16

Шкільна дезадаптація – порушення пристосування особистості школяра до умов навчання в школі. По даним світової літератури, різноманітні складнощі у навчанні відмічаються у 15-40% школярів. У зв’язку з цим велике значення надається шкільній адаптації, оскільки для дітей віком від 6 до 17 роківданий фактор являється другим по важливості після фактора сімейного оточення.

Категорія: Неврологія | Переглядів: 9604 | Додав: admin | Дата: 16.12.2009 | Коментарі (0)

    Методика Євмінова з використанням « Профілактора Євмінова» – це єдина ефективна система лікування, відновлення і профілактики захворювань хребта і збереження здоров’я на протязі всього життя.

   Методика використання «Профілактора Євмінова» передбачає регулярний довготривалий вплив на хребет шляхом його тракції (витягнення) одночасно з виконанням спеціальних комплексів вправ.

Категорія: Вертеобрологія | Переглядів: 11569 | Додав: admin | Дата: 16.12.2009 | Коментарі (0)

Про гомеопатію, як ефективний, швидкодіючий метод лікування, можна розказувати дуже багато.

Багато людей відчули на собі ефективність лікування гомеопатією. Часто хворіючи діти перестають хворіти. Нормалізуються сон. Апетит, дитина перестає бути дратівливою, неспокійною. Нормально працює імунна система, як подальший результат — збереження здоров я . на майбутнє продовження активного життя.

Категорія: Гомеопатія | Переглядів: 2215 | Додав: admin | Дата: 16.12.2009 | Коментарі (0)

Хоча всі старшокласники стикаються з однаковими життєвими проблемам, дорослішають вони по різному. Ця нерівномірність складається одночасно з того, що підлітки дозрівають і розвиваються у різному темпі індивідуального розвитку та їх внутрішньоособистісних проблем. Тому, коли дорослі зустрічаються зі старшокласником, вони обов’язково повинні розглядати питання з ким фактично мають справу – з підлітком, юнаком, чи вже з дорослою людиною, при чому не взагалі, а стосовно даної, певної сфери життєдіяльності, з приводу якої відбулася зустріч.

Категорія: Замітки психолога | Переглядів: 2224 | Додав: admin | Дата: 16.12.2009 | Коментарі (0)

Календар
«  Грудень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Mini chat